تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۱۴۰۴۸
سرویس خبر : اجتماعی
در حاشیه سفر به استان مرکزی صورت گرفت؛

دیدار مشاور وزیر صمت با ایثارگران اداره کل صمت استان مرکزی و خانواده شهید رضایی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با حضور در استان مرکزی، ضمن دیدار با ایثارگران اداره کل صمت این استان، با حضور در شهرستان خمین، با خانواده شهید رضایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران که به استان مرکزی سفر کرده بود، در نشستی با ایثارگران اداره کل صمت استان مرکزی به بررسی موارد مطرح شده از سوی ایثارگران پرداخت.

در این نشست، ممتحن ضمن تشریح برنامه‌های وزارت صمت در حوزه خانواده‌های شهداء، جانبازان دفاع مقدس، ایثارگران را یادگاران ارزشمند نظام جمهوری اسلامی دانست و بهبود وضعیت ایشان را وظیفه دست‌اندرکاران فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

در ادامه «علی جودکی» مدیرکل صمت استان مرکزی گزارشی از وضعیت امور ایثارگران در این اداره کل صنعت معدن وتجارت ارائه کرد و در نهایت از ایثارگران صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی تجلیل شد.

دیدار مشاور وزیر صمت با ایثارگران اداره کل صمت استان مرکزی و خانواده شهید رضایی

سفر به خمین و دیدار با خانواده شهید رضایی

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، در ادامه سفر به استان مرکزی، به شهرستان خمین رفت و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهید «محمدکاظم رضایی» (از شهدای اداره کل بازرگانی سابق) با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

ممتحن سپس با حضور در بیت تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کرد.

گفتنی است، فرماندار شهرستان خمین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، مشاور وزیر را در این بازدیدا‌ها همراهی کردند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده