تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۱۶۰۲۶
سرویس خبر : اجتماعی
معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خبر داد:

مسوولیت‌های اجتماعی معادن فاریاب ساماندهی می‌شوند

‌می‌متالز - معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان فاریاب و جمعی از بهره برداران معادن این شهرستان برگزار شد بر لزوم ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی معادن از طریق فرمانداری‌ها تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان فاریاب و جمعی از بهره برداران معادن این شهرستان برگزار شد بر لزوم ساماندهی مسوولیت‌های اجتماعی معادن از طریق فرمانداری‌ها تاکید کرد.

محمد مجاز با اشاره به دستور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت مبنی بر تشکیل کارگروه‌هایی برای ساماندهی مسوولیت‌های اجتماعی معادن، اظهار داشت: در شهرستان فاریاب کارگروه ساماندهی مسوولیت‌های اجتماعی با محوریت فرمانداری این شهرستان تشکیل شد تا از این پس مسوولیت اجتماعی معادن با الویت بندی و نظر فرماندار هزینه گردد.

وی افزود: بخشی از مسوولیت‌های اجتماعی معادن که به صورت توافقی مشخصص می‌گردد از این پس به شماره حسابی که ازطرف فرمانداری فاریاب اعلام می‌گردد، واریز خواهد شد تا با نیاز شهرستان توسط فرمانداری هزینه شود.

معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه شهرستان فاریاب سومین شهرستانی است در جنوب کرمان که با تشکیل کارگروهی مسوولیت‌های اجتماعی معادن آن ساماندهی شده است، تاکید کرد: ساماندهی مسوولیت‌های اجتماعی معادن در هر شهرستان امری مهم و ضروری است که اداره کل صمت جنوب کرمان در حال تحقق بخشیدن به آن است.

در ادامه فرماندار شهرستان فاریاب به ظرفیت معدنی شهرستان فاریاب، گفت: از سرمایه گذاری در شهرستان از طرق مختلفی نظیر تسهیل در واگذاری زمین و... حمایت می‌کنیم.

یوسف امیرشکاری افزود: باید مسوولیت‌های اجتماعی معادن صرف رفع مشکلات و امورات عام المنفعه نظیر ساخت مدرسه در روستا‌ها و کمک به ورزشکاران که آینده سازان این کشور هستند شود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده