تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۱۸۳۱۸
سرویس خبر : اجتماعی
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد:

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواد‌ه‌های شهیدان والامقام پرویز شیرزادیان و غلامعلی دولت‌آبادی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در دیدار با خانواد‌ه‌های شهیدان والامقام پرویز شیرزادیان و غلامعلی دولت‌آبادی اعلام کرد که تکریم خانواده‌های شهدا جهاد تبیین عملی و ترویج و توسعه فرهنگ شهدا است.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان والامقام «پرویز شیرزادیان» و «غلامعلی دولت‌آبادی» یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی در این دیدار‌ها با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های‌مان در هفته دفاع مقدس دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس (طرح سپاس) است، گفت: ما مدیون رشادت‌ها، از خود گذشتگی‌های شهدا، آزادگان و جانبازان هستیم و این رشادت‌ها هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یادآور شد: مهمترین سرمایه این نظام، همین خانواده‌های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

وی تاکید کرد: تقارن ماه ربیع‌الاول و هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس سه رویداد ارزشمند در جهت تبین و تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت سلام‌الله‌علی‌ها است و برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی پیگیری شود.

گفتنی است شهیدان والامقام «پرویز شیرزادیان» از شهدای حوزه ستادی وزارت بازرگانی سابق و «غلامعلی دولت‌آبادی» از شهدای وزارت صنایع سابق که هر دو شهید گرانقدر در سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ضمن اینکه در این دیدار، با تقدیم تندیس و لوح یادبود از خانواده‌های گرانقدر شهدا تقدیر به‌عمل آمد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده