تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۱۵۵۸۲
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور مشاور وزیر صمت؛

نشست بررسی مسائل و توانمندسازی ایثارگران استان همدان برگزار شد

‌می‌متالز - نشست بررسی مسائل و توانمندسازی ایثارگران با حضور مشاور وزیر صمت در استان همدان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، با حضور «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده ایثارگران، «شانیان» مدیرکل صمت همدان و کارکنان ایثارگر صمت استان نشست بررسی مسائل و توانمندسازی ایثارگران برگزار شد.

ممتحن در این نشست با بیان اینکه ارتقا و توانمندسازی از دغدغه‌ی جامعه ایثارگران است که پیگیری می‌کنیم، تاکید کرد: ترویج و توسعه فرهنگ شهادت و ایثار از اولویت‌ها و نگاه راهبردی در وزارت است.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی در صنایع های‌تک و فن‌آوری‌های نوین پیشتاز هستیم، اما آنجا که تفکر و مکتب ایثارگری و شهدا جاری نبوده دچار عقب افتادگی هستیم.

فضای رفع دغدغه‌های جامعه ایثارگری در صمت همدان حاکم است

«احمد شانیان» نیز در این نشست گفت: فضای احترام متقابل و حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری در اداره کل صمت همدان برقرار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان این مجموعه خالصانه و جهادی کار می‌کنند به ویژه ایثارگران که درخدمتگذاری به مردم صبور و فروتن هستند.

مدیرکل صمت استان همدان با قدردانی از حضور حسن ممتحن در جمع کارکنان ایثارگر گفت: این حضور در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است که امیدواریم از مشکلات ایثارگران گره گشایی شود.

در این نشست ضمن تجلیل از کارکنان ایثارگر اداره کل صمت استان همدان با حضور مشاور وزیر صمت، میز خدمت بررسی مسائل و دغدغه‌های ایثارگران هم برگزار شد. هدف از میز خدمت پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های کارکنان ایثارگر بود.

بازدید از واحد تولیدی ایساتیس

در ادامه این سفر، ممتحن مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده ایثارگران و احمد شانیان مدیرکل صمت، از واحد تولیدی ایساتیس کابین بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهدا با حضور مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران

در حاشیه سفر به استان همدان، مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده ایثارگران و احمد شانیان مدیرکل صمت با خانواده شهید احمدی دیدار کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده