تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۳۱۱۳۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران مطرح کرد؛

رشد و بالندگی ایران، از برکت خون شهداست

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با بیان اینکه ما مسوولان، باید متولی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم، گفت: اولین مولفه اجرای این مهم عمل به فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران، در نشست بررسی و اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران استان ایلام، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اولین مولفه در شرح وظایف حوزه ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهدا، فداکاری و دفاع است.

وی با بیان اینکه اگر امروز برخی مدیران توجه جدی و ارائه خدمت به مجموعه ایثارگران ندارند به دلیل عدم آگاهی این حوزه است، افزود: اگر امروز پرچم ایران در دنیا به اهتزار درآمده، از اقتدار شهدا است، زیرا این عزیزان زنده و از ملت حمایت می‌کنند.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با بیان اینکه با تفکر ایثارگری، ایران به رتبه‌ای از اقتدار در جهان رسیده است، تاکید کرد: رشد و توسعه در حوزه‌های علمی، انرژی هسته‌ای، صنایع موشکی و … به برکت خون شهدا است.

ممتحن همچنین گفت: ظرفیت‌هایی که دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای ملت ایجاد کرده، باعث شده این پیشرفت‌ها ادامه و رو به رشد باشند.

در پایان این نشست، مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران، ضمن تجلیل از خانواده معظم ایثارگران و شهدای شاغل در اداره کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام، بصورت چهره به چهره، با آن‌ها دیدار و مشکلات این قشر را بررسی کرد.

لازم به ذکر است، مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت، در بدو ورود به استان ایلام، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا، با حضور در منزل شهیدان گرانقدر مجید و عزیز کشکولی، با مادر و خانواده آنان دیدار و از آنان تقدیر کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده