تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۰۸۲۰۴
سرویس خبر : اجتماعی
تداوم اردو‌های راهیان پیشرفت:

بازدید نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان از ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - ۳۵ نفر از نخبگان علمی شاهد و ایثارگراستان اصفهان در قالب اردوی راهیان پیشرفت یک شنبه ۲۸ خرداد ماه از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، این گروه ضمن بازدید از خط تولید ذوب آهن از جمله کوره بلند و نورد در جلســه‌ای با حضــور تعدادی از سرپرستان و کارشناسان شرکت، با آخرین تحوالت، پیشرفت‌ها و انواع محصــوالت تولیدی ایــن مجتمع عظیم صنعتی آشنا شدند.

در این جلسه علیرضا موسویان مسوول امور راهیان پیشــرفت روابط عمومی ذوب آهن، مجیــد رفیعی از مدیریت تحقیق و توســعه و احمــد ادیبی از مدیریت امــور فنی و برنامــه ریزی تولید به تشــریح تاریخچه و خط تولید، خدمــات و مســئولیت‌های اجتماعی، تحقیقــات، ارتباط با شــرکت‌های دانش بنیان و مقایسه تحوالت و پیشرفت‌های شرکت طی دوران قبل از انقالب اسالمی و بعد از آن پرداختند.

حمیدرضا ساکت معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اســتان اصفهان در حاشــیه اردوی راهیان پیشــرفت در ذوب آهن اصفهان بــه خبرنگار هفته نامه آتشــکار گفت: در این بازدید شاهد فعالیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگی در ذوب آهن اصفهان بودیم که بیانگر شعار ما می‌توانیم است.

وی افزود: این شرکت علی رغم محدودیت ها، جنگ و تحریم اقتصادی با تالش مضاعف در دو عرصه دفاع مقدس و صنعت با پیشــرفت همراه بوده و با تمسک به دو مقوله ایمان و امید که مــورد تاکید مقام معظم رهبری حضــرت آیت اهلل خامنه‌ای اســت در جهت استقالل و خودکفایی صنعتی گام برداشته است.

محبوبه مرادی مســئول امور نخبگان بنیاد شــهید استان و یکی از مســئولین برگزاری اردوی مذکور نیز گفت: جوانان و نخبگان شاهد و ایثارگراستان با آشنایی با دستاورد‌های انقالب به الگوبرداری و تبلیغ و حمایت از آرمان‌های انقالب اسالمی و شهدا می‌پردازند و این روحیه با بازدیدآن‌ها ازمراکز صنعتی حاصل می‌شود.

از این رو در نظر اســت که اردو‌های راهیان پیشرفت و بازدید از مراکز صنعتی مختلف گسترش یابد. وی افزود: نخبگان شــاهد و ایثارگر اســتان از طریق ســامانه» گنج شــاهد اطالعات خود را بارگذاری نموده انــد و هم اکنون بین ۸۰۰ تــا ۱۰۰۰ نفر نخبه در رشته‌های فرهنگی، علمی، ورزشی، تالیف و ... شناسایی شده اند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن برگزاری دوره‌های آموزشــی، اردو‌های علمی، بازدید‌های صنعتی، حضور در جشــنواره‌ها و ... در پیشرفت و شکوفایی این عزیزان گام برمی دارد.
این گروه در ابتدای بازدید، در یادمان شهدای گمنام شرکت حضور یافته و به این شــهدای پر افتخار دفاع مقدس ادای احترام نمودند.

منبع: ایثار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده