تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۳۰۵۷۳۵
سرویس خبر : اجتماعی

خانواده‌ها با بازدید از ذوب آهن احساس افتخار می‌کنند

‌می‌متالز - هفتمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید در سال ۱۴۰۲ به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت در ذوب آهن اصفهان، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان، والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن با حضور کارکنان و خانواده‌های محترمشان و تعدادی از مسئولین شرکت ۱۹ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا رضائی سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت با اشاره با اینکه تا کنون ۸۰۰ خانواده (۳۰۰۰ نفر) در این برنامه‌ها شرکت داشتند گفت: برنامه بازدید از شرکت میانگین رضایتمندی ۹۰ درصد را داشته است که این آمار نشان دهنده رضایت کارکنان از برنامه‌ها می‌باشد. در این راه معاونت بهره برداری و مدیریت‌های مختلف از جمله خدمات و امور رفاهی، حراست، خدمات شهری و پسماند، ایمنی و آتش نشانی و همچنین بیمارستان شهید مطهری زحمات زیادی برای این برنامه کشیدند که شایسته قدردانی می‌باشد.

وی یادآور شد: برای افزایش رضایتمندی در مدیریت روابط عمومی زحمات زیادی کشیده شده و در هر برنامه شاهد بروزرسانی برنامه‌ها و همچنین تعامل با بازدید کنندگان هستیم. در این راستا کارکنان می‌توانند زمان برنامه بازدید را خود انتخاب کنند. تدارک برنامه‌های شاد برای فرزندان خرد سال و والدین به شکلی که هر دو از برنامه بیشترین لذت را ببرند از نمونه این اقدامات است.

رضائی ایجاد انگیزه و تعلق سازمانی را از وظایف روابط عمومی دانست و گفت: تمامی تلاش دست اندرکاران این برنامه این است که بهترین لحظات برای بازدیدکنندگان فراهم شود.

بازدید خانواده‌ها از شرکت با برنامه‌های متنوع ادامه خواهد یافت تا ۱۹۰۰ خانواده‌ای که از این بازدید بهره‌مند نشدند بتوانند ثبت نام کنند و در این برنامه شرکت کنند.

در ادامه با تعدادی از همکاران شرکت کننده در این بازدید گفتگو کردیم که در پی می‌آید:

محمد غفاری شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی با ۲۹ سال سابقه گفت: فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است، از اینکه با خانواده ام به ذوب آهن آمدیم احساس خوشــحالی و غرور می‌کنم. از این طریق خانواده‌ها با محل کار ما آشنا شدند و سختی کار را احساس می‌کنند و امیدوارم این گونه بازدید‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: بازدید بسیار خوبی بود و خاطره بسیار خوشی برایمان با خانواده رغم خورد و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

حبیب اله سلیمیان شاغل در مدیریت اتوماسیون وارتباطات با ۱۷ سال سابقه گفت: اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه ذوب آهن بازدید کنند تا بدانند در چه محلی مشغول به فعالیت هستم. این گونه بازدید‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشد. در این بازدید‌ها، خانواده درک مناسبی از شرایط سخت کاری همسران به دست می‌آورد که باعث می‌شود بهتر آن‌ها را درک کنند.

وی یاد آور شد: خاطره بســیار خوبی بــرای من و خانواده ام در ذوب آهن رقم خورد و از دست اندرکاران این برنامه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

علیرضا حیدری شاغل در سرپرستی امورشهدا، جانبازان و ایثارگران با ۲۴ سال سابقه گفت: بازدید از خط تولید و شرکت در برنامه‌های متنوع باعث ایجاد روحیه و حرکت در جهت همدلی خانواده‌ها می‌شود و این برای کارکنان شرکت که شرایط سخت کاری دارند بسیار مثمر ثمر است. وی افزود: از اینکه با خانواده دوستان خود آشنا می‌شویم بسیار خرسندیم و امید است این برنامه تداوم یابد.

شایان ذکر است بر اساس نظر سنجی انجام شده، میزان رضایتمندی از برگزاری برنامه هفتم بازدید خانواده‌ها ۸۹ درصد می‌باشد، همچنین از بین شــرکت کنندگان در نظر سنجی مربوطه ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از یکشنبه ۲۱ خرداد ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات (تلفن: ۴۹۴۴) می‌توانند هدایای خود را دریافت کنند.

اسامی منتخبین: کمال توکلی (۷۰۰۰۱۱۹)، احمد راهدان (۷۰۰۴۵۶۸)، مهرداد زیدی (۷۰۶۴۴۲۳)، داوود دوستی (۷۰۱۹۱۶۷)، محمد ترکی (۴۷۱۹۲۱، ۰)، قاسم دهقان (۷۰۳۶۰۸۷)، مجتبی حیدری (۷۳۸۱۹۰۴)، سعید عشوری (۷۰۲۱۵۵۶)، احسان صالحی (۷۰۶۵۷۵۲) و عبداله دائی صادق (۰۴۲۲۸۲۷)

خانواده‌ها با بازدید از ذوب آهن احساس افتخار می‌کنند

خانواده‌ها با بازدید از ذوب آهن احساس افتخار می‌کنند

خانواده‌ها با بازدید از ذوب آهن احساس افتخار می‌کنند

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده