تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۲۷۶۷۸
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده شهید والامقام حسین میرزایی

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امورایثارگران با مادر و خانواده شهید والامقام حسین میرزایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در دیدار با خانواده گرانقدر شهید حسین میرزایی اظهار داشت: دلجویی از خانواده شهدا باعث اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود. در این دیدار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا که در دوران حساس و حیاتی هشت سال دفاع مقدس فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند نسبت به قدردانی از فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان تاکید کردند که شهداء سرمایه‌های کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند.

ممتحن خطاب به خانواده شهید گفت: بی شک مادران شهدا اسطوره‌های صبر و اسقامت هستند که با تمامی عشق به فرزند و خانواده، که آنان را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند و همچون حضرت زینب (س) بر شهادت فرزند خود صبوری کرده و سیره و راه آنان را ادامه دادند. درادامه نیز مادر شهید که هم اکنون دوران کهولت وکهنسالی را طی می‌نمایند به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود پرداختند. ضمنا در پایان این دیدار با اهداء لوح تندیس مقام عالی وزارت از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است؛ شهید والامقام حسین میرزایی از شهدای شرکت فرش ایران وزارت بازرگانی سابق بودند، که در سال ۱۳۴۲ متولد و در تاریخ ۱۳۶۷/۰۲/۲۰ در منطقه عملیاتی مریوان (پنجوین عراق) به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده