تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۳۲۸۶۲۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

چهار خودروی وارداتی جدید به سامانه یکپارچه اضافه شد

‌می‌متالز - چهار خودروی وارداتی جدید و جذاب به تازگی به سامانه یکپارچه فروش اضافه شده‌اند. تاکنون خودرو‌های متنوعی همچون هیوندای توسان، تویوتا کرولا، کیا سونت، جتا VS۵، ونوسیا وی آنلاین، شاین مکس و ... توسط شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی در ویترین سامانه به نمایش درآمده و در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

به گزارش می‌متالز، کیا K۵ کوشا خودرو و گک Emkoo و گک Empow و سوزوکی بالنو شرکت راسا موتور خاورمیانه، مدل‌های جدیدی هستند که به سیستم فروش یکپارچه اضافه شده‌اند. این خودرو‌ها نه تنها از لحاظ ظاهری چهره‌ای زیبا و به‌روز دارند، بلکه از قوای فنی مناسب و سطح قابل قبولی از امکانات ایمنی و رفاهی برخوردار هستند.

با نزدیک شدن به مرحله جدید عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه، قیمت دقیق کیا K۵، سوزوکی بالنو، امکو و امپو نیز به صورت قطعی یا حداقل علی‌الحساب اعلام می‌شود. به‌جز سوزوکی بالنوی ۱۷ هزار دلاری، باقی خودرو‌ها قیمتی بیش از ۲۰ هزار دلار دارند. با توجه به سقف قیمت ۲۰ هزار یورویی، شرکت‌های واردکننده با چشم‌پوشی از برخی آپشن‌ها، قیمت این محصولات را حداکثر به ۲۰ هزار یورو می‌رسانند تا امکان فروش آن‌ها میسر شود؛

بنابراین حدود قیمت خودرو‌های وارداتی جدید را می‌توان طبق جدول زیر پیش‌بینی کرد.

چهار خودروی وارداتی جدید به سامانه یکپارچه اضافه شد

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده