تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۲۹۴۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مبارکه مطرح کرد؛

نظارت حضوری، برخط و هفتگی بر عملکرد زیست‌محیطی فولاد مبارکه

‌می‌متالز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست مبارکه گفت: اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مبارکه به صورت حضوری، برخط و هفتگی بر عملکرد زیست‌محیطی فولاد مبارکه نظارت دارد و خوشبختانه روند اقدامات این شرکت در حوزه بهبود فرآیند‌های محیط زیستی رو به پیشرفت است.

به گزارش می‌متالز، مهدی انصاری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه اظهار کرد: خوشبختانه فولاد مبارکه در حوزه پسماند و تصفیه و بازچرخانی پساب‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام داده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مبارکه به صورت حضوری، برخط و هفتگی بر عملکرد زیست‌محیطی فولاد مبارکه نظارت دارد و خوشبختانه روند اقدامات این شرکت در حوزه بهبود فرآیند‌های محیط زیستی رو به پیشرفت است. این در حالی است که اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مبارکه در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی، یقیناً اقدامات قانونی خود را انجام خواهد داد و هر بخش که اقدامات لازم در زمینه محیط زیست را به خوبی رعایت نکند بلافاصله در لیست بخش‌های آلاینده قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد فولاد مبارکه نظارت کاملاً جدی و موثری بر انجام به موقع معاینات فنی اتوبوس‌های ناوگان ترابری سنگین و خودرو‌های سواری خود دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده