تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۰
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۲۹۶۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رییس اسبق هیات عامل ایمیدرو:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تشکل‌های فولادی مورد توجه باشد

‌می‌متالز - رییس اسبق هیات عامل ایمیدرو گفت: ما باید امروز از تکنولوژی‌های جدید برخوردار باشیم و در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم چرا که مردم ما اراده لازم را دارند. مدیران فولادی باید از ظرفیت‌های موجود در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها استفاده کنند.

به گزارش می‌متالز، مهدی کرباسیان رییس اسبق هیات عامل ایمیدرو در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با بیان اینکه انجمن فولاد نهادی ریشه‌دار است، اظهار کرد: ما منابع زیادی را در کشور داریم و با وجود این منابع نیازمند خودباوری هستیم.

وی افزود: ما در حوزه فولاد به خود باوری رسیدیم به گونه‌ای که هرچند در سال ۱۳۶۱ ما حدود ۶ میلیون تن واردات فولاد داشتیم، اما در ۹ ماهه امسال به ۵.۵ میلیارد دلار صادرات محصولات زنجیره فولاد را داشته‌ایم.

رییس اسبق هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: اگر امروز می‌گویند وزارت نیرو انتظار تولید برق را از شرکت‌های فولادی دارد باید توجه داشت که در سال‌های ۹۰ و ۹۱ وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو وظیفه تامین زیرساخت‌های فولادی را بر اساس مصوبه بر عهده گرفتند و این در حالی است که کوتاهی کردند.

وی گفت: ما باید امروز از تکنولوژی‌های جدید برخوردار باشیم و در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم چرا که مردم ما اراده لازم را دارند. مدیران فولادی باید از ظرفیت‌های موجود در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها استفاده کنند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده