تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۲۵
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۳۲۹۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دیدار با استاندار یزد مطرح شد؛

درخواست نماینده مردم اردکان برای تسریع در روند اداری و صدور مجوزهای مجتمع فرهنگی رفاهی چادرملو

می متالز - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار یزد خواستار تسریع در روند اداری و صدور مجوزهای مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی چادرملو شد.
درخواست نماینده مردم اردکان برای تسریع در روند اداری و صدور مجوزهای مجتمع فرهنگی رفاهی چادرملو

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس از اردکان، به‌منظور بررسی اولویت‌های استان یزد و شهرستان اردکان در سال ۹۸، استاندار یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در دیدار، محمدعلی طالبی استاندار یزد و محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی اقدامات استان در خصوص بارش‌ها و طوفان اخیر و آمادگی برای حوادث پیش‌بینی‌نشده احتمالی، پروژه‌های اولویت‌دار استان یزد و شهرستان اردکان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ازجمله مسائل مطرح‌شده در این دیدار که یک ساعت و نیم طول کشید می‌توان به چگونگی پیگیری پروژه‌های انتقال آب، تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام، توجه به طرح‌های صنعتی و تولیدی، حمایت از برنامه‌های فرهنگی و پویایی هر چه بیشتر صنعت گردشگری، تسریع درروند اداری و صدور مجوزهای مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی چادرملو، وضعیت منطقه ویژه اقتصادی، تحلیل شرایط سیاسی و اجتماعی اشاره کرد.

گفتنی است که در فروردین‌ماه سال گذشته و با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ریزی و توسعه کشور و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در شهرستان اردکان به زمین زده شد اما تاکنون آغاز عملیات اجرایی آن به تعویق افتاده است.

قرار بود که این مجتمع در زمینی به مساحت 43 هکتار و با پیش‌بینی 150 میلیارد تومان هزینه، توسط صنایع فولاد شهرستان اردکان شامل سالن چندمنظوره ورزشی با ظرفیت 6 هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت هزار نفر، سالن‌های جشن و مراسم با گنجایش هزار نفر و فضای سبز ساخته شود و به همه جمعیت شهرستان خدمات‌رسانی کند.

عناوین برگزیده