تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۳۰۲۹۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

‌می‌متالز - سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مراسم افتتاح سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور «محمدرضا موثقی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، «امیر خرمی‌شاد» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محققی» مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع در امور آموزش برگزار شد.

مدیر امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع در این مراسم گفت: پروژه «سایت آموزش خطوط هوایی» بر اساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های به‌عمل‌آمده توسط امور آموزش مجتمع مس سرچشمه با همکاری امور برق و نیروگاه‌ها به مساحت ۹۰۰ مترمربع در محل امور آموزش مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد.

«محمدرضا ابراهیم‌نژاد» افزود: این سایت آموزشی در جهت افزایش مهارت‌هایی از جمله فن‌ورزی شبکه هوایی، ارتینگ، کابل خودنگه‌دار، ایمنی در برق، ایمنی در ارتفاع و کاهش هزینه‌های ناشی از فقدان تخصص‌های مربوط ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این قابلیت‌ها و مهارت‌ها که در سایت آموزش خطوط هوایی توسط امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راه‌اندازی شده، علاوه بر این مجتمع، قابل ارائه به دیگر مجتمع‌هاست.

همچنین در حاشیه این برنامه، از فضا و امکانات آموزشی امور آموزش و توسعه شایستگی و همچنین محل برگزاری مسابقات ملی مهارت در این امور بازدید و با برگزیدگان این مسابقات نیز گفتگو شد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده