تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۳۳۰۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هدف گذاری سیمان قطر برای دستیابی به بازارهای عراق و یمن

می متالز - شرکت سیمان ملی قطر (QNCC) برای توسعه صادرات کلینکر، سیمان خاکستری و سیمان سفید خود به ویژه در بازار سیمان کشورهای عراق و یمن اعلام آمادگی کرده است.
هدف گذاری سیمان قطر برای دستیابی به بازارهای عراق و یمن

به گزارش می متالز، با تکمیل خط تولید ۵۰۰۰ تن در روز شرکت سیمان ملی قطر، این شرکت قصد دارد تا به بازار کشورهایی مانند عراق و یمن وارد شود.

بر همین اساس نشریه سیمان و مصالح ساختمانی کشورهای عربی در تازه ترین گزارش خود در این ارتباط می افزاید: این شرکت تولیدی ظرفیت تولید ۱۶۰۰۰ تن سیمان را در روز داراست و این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ به میزان ۲.۹ میلیون تن سیمان های پرتلند معمولی و ضد سولفات تولید کرده است.

افزودن محصولات جدید به سبد تولیدات این شرکت از مهمترین برنامه های پیش رو در سال ۲۰۱۹ عنوان شده که میتواند کسب سهم بیشتری را در بازار به همراه داشته باشد.

سال گذشته بود که شرکت تولیدی سیمان ملی قطر (QNCC) ازبرنامه خود برای راه اندازی خط ۵۰۰۰ هزار تنی سیمان خبر داده بود که به منظور پاسخگویی هر چه بیشتر به نیاز بازار داخلی و همچنین افزایش سهم بازار صادراتی، تنوع و تولید محصولات جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین در گزارش اسفند ماه ۹۶ که در سیمان خبر نیز درج شد در نظر گرفتن الزامات و استانداردهای مربوط به محیط زیست نیز از اولویت های این شرکت در این پروژه عنوان شده بود.

عناوین برگزیده