تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۳۰۵۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع هلدینگ آتیه فولاد خبرداد؛

افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان

‌می‌متالز - افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان به تصویب رسید.

به گزارش می‌متالز، محسن ثابتی‌پور، مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع هلدینگ آتیه فولاد اظهار داشت: افزایش سرمایه شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان، در راستای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای، به صورت جدی پیگیری شد.

وی افزود: در این راستا، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه تشکیل شد و مصوب شد تا سرمایه شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان از ۶۰۰ میلیارد ریال به ۱،۳۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

ثابتی‌پور اظهار کرد: بر اساس مصوبات این مجمع مقرر شد که افزایش سرمایه از محل انتقال مطالبات حال شده سهامداران انجام شود و به هیئت مدیره نیز اختیار داده شد تا ظرف مدت دو ماه نسبت به ثبت افزایش سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کنند.

مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع هلدینگ خاطرنشان کرد: تسویه تعهدات خرید کارخانه تولید بتو نیت رازی، تسویه تعهدات خرید سهام کارگزاری مبین سرمایه و خرید یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی رازی و یک دستگاه تولید انواع کورد وایر از اهداف این افزایش سرمایه است.

شایان ذکر است شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده است و در زمینه تولید و عرضه انواع مفتول مغز دار، ماشین تزریق مفتول مغز دار، بتو نیت، آهک کلسینه دانه‌بندی شده، مفتول فرو آلیاژ و… فعالیت می‌کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده