تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۳۰۷۳۶
ایزدخواه:

تعرفه‌های اینترنت در بودجه ۱۴۰۳ قانونمند شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در بودجه ۱۴۰۳ باید تعرفه‌های اینترنت قانونمند شود، زیرا در صورتی که در این زمینه قانون و چارچوب مشخصی نداشته باشیم، دولت سلیقه‌ای درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله ایزدخواه درباره وضعیت اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: آقای زارع‌پور دوست و هم دانشگاهی من بود، اما به نظر می‌رسد که درخصوص سیاست اینترنت بد عمل کرده و موفق نبوده و نتوانسته مطالبات مردم در این زمینه را تامین کند؛ وی هم در بحث فیلترینگ ضعیف عمل کرد و نتوانست در مقابل دستگاه‌های امنیتی، اعمال رای مستقلی داشته باشد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرعت اینترنت با وجود افزایش قیمت، کُند شده و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها در این زمینه پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه تاکنون به ما که در کمیسیون صنایع و معادن هستیم نیز پاسخی داده نشده است، اضافه کرد: توصیه من به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که اگر خلا قانونی در حوزه اینترنت و زیرساخت‌های موردنیاز برای افزایش سرعت وجود دارد، این موضوع در قالب لایحه‌ای دوفوریتی به مجلس ارائه شود در غیر این صورت در برابر نحوه ارائه خدمات در اینترنت پاسخگو باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۳ باید تعرفه‌های اینترنت قانونمند شود، زیرا در صورتی که در این زمینه قانون و چارچوب مشخصی نداشته باشیم، دولت سلیقه‌ای درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مردم از وضعیت اینترنت تلفن همراه ناراضی هستند، اینترنت من نیز طی هفته‌های اخیر چندین بار قطع شد و اپراتور‌ها نیز درباره علت این موضوع توضیحی ارائه نکردند، متاسفانه قیمت‌ها گران شد، اما حتی خدمات قبلی نیز ارائه نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده