تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۴۵۱
کد خبر: ۳۳۰۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز تولید 100 هزار تن آهن اسفنجی فولاد راور تا شهریور

می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: تولید 100 هزار تن آهن اسفنجی در فولاد راور تا شهریور امسال آغاز می‌شود.
آغاز تولید 100 هزار تن آهن اسفنجی فولاد راور تا شهریور

به گزارش می متالز، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان راور افزود: 500 هزار تن زغال در دی پارسال اولین بار صادر شد و بر اساس توافقی برای طرح‌های جدید زغال سنگ در راور اشتغال 500 نفر در سال 98 تعهد شده است.

وی از توافق‌نامه برای فعال شدن معادن راور از طریق سازمان ایمیدرو خبر داد و افزود: ذخیره یک میلیون تنی سرب و روی با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان آماده داریم که 350 نفر اشتغال خواهد داشت و طی دو ماه آینده آغاز می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی معادن مس و فلورین در منطقه دربند و اشتغال 100 نفر افزود: قرارگاه خاتم، جهاد نصر، سازمان اقتصادی کوثر و دیگر مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند و محور فعالیت‌ها تحولات اقتصادی در راور است.

 وی از اجرای دو طرح در حوزه های دامپروری صنعتی در راور براساس برنامه زمانبندی در پایان خرداد خبر داد.

پورابراهیمی با بیان اینکه سرانه میزان فضای ورزشی در راور از شهرستان کرمان بالاتر است، افزود: تا پایان فروردین 5 خانه ورزش روستایی در راور تجهیز می‌شود.

حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور هم با تاکید بر تحقق رونق تولید افزود: با وجود همه توطئه های دشمنان و در راس آن آمریکا، با رهنمودهای رهبری، مقاومت مردم و مدیریت جهادی  به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

اژدری فرماندار راور هم با تاکید بر رونق و رفع موانع تولید، حمایت مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی را خواستار شد.

عناوین برگزیده