تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۳۳۱۵۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرخی میکال با انتقاد از تدوام گرانی کالاها:

عیدی بازنشستگان متحول شود/معیشت حقوق بگیران تحت تاثیر تداوم نرخ ارز

‌می‌متالز - نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: دولت در ایام نزدیک به سال نو با افزایش نظارت و اتخاذ سیاست‌های مناسب، مانع افزایش قیمت کالا‌های ضروری مردم شود.

به گزارش می‌متالز، رسول فرخی‌میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات معیشتی کارمندان و بازنشستگان گفـت: متاسفانه در روز‌های اخیر با رشد دلار و طلا قیمت برخی از کالا نیز در حال افزایش بوده و این امر موجب نگرانی مردم شده و آن‌ها دیگر توان تحمل هزینه‌های بیشتر را ندارد. از این رو دولت با افزایش نظارت و اتخاذ سیاست‌های مناسب، مانع از تدوام چنین شرایطی شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به تلاش‌های مجلس و دولت برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و کارگران افزود: امروز مردم در تامین هزینه‌های اولیه زندگی خود با مشکل مواجه هستند و با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، دولت ضمن افزایش نظارت بر بازار، فکری برای هزینه‌های گزاف تحمیل شده به مردم باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس خاطرنشان کرد: در این میان هزینه‌های زندگی برای بازنشستگان بیش از سایر کارکنان بوده چرا که عموماً فرزندان آن‌ها در این دوره ازدواج کرده و مخارج بیشتری دارند؛ لذا درخواست دارم دولت در پرداخت عیدی به این قشر، توجه ویژه‌تری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده