تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۳۴۸۳۲
سرویس خبر : انرژی
۸۱ درصد از درآمد‌های پتروشیمی نوری به بازار داخلی تعلق گرفت:

«برش سنگین» درآمدزاترین بخش صادراتی "نوری"

‌می‌متالز - میزان درآمد به ثبت رسیده پتروشیمی نوری در بهمن‌ماه نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته ۴۱ درصد افزایش را به همراه داشت.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی نوری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۳ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های تجمیعی خود را ۱۰۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند.

"نوری" میزان درآمدی که طی بهمن ماه سال جاری اعلام کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود که بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان کسب کرد، این میزان درآمد دربرگیرنده ۸۱ درصد از درآمد ماهانه بود.

«برش سنگین» درآمدزاترین بخش صادراتی
میزان سرمایه‌ای که پتروشیمی نوری تا پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته برابر با ۹۰۰ میلیارد تومان است و همچنین گفتنی است که میزان درآمد به ثبت رسیده در بهمن ماه نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته ۴۱ درصد افزایش را به همراه داشت.

میزان درآمد ماهانه پتروشیمی نوری

درآمد ماهانه پتروشیمی نوری در بهمن ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشت، همچنین میزان درآمد عملیاتی "نوری" در بهمن ماه ۱۸ درصد رشد را در مقایسه با بهمن‌ماه سال گذشته تجربه کرد، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز میزان درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۱ درصدی روبه‌رو بود.

«برش سنگین» درآمدزاترین بخش صادراتی
بیشتر میزان درآمدی که "نوری" طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد در اختیار «مخلوط رافینیت (A ۸۰، A ۹۲)» با ۳ هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان در بازار داخلی بود و «برش سنگین» نیز با ۳ هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان در جایگاه بعدی محصول درآمدزای داخلی قرار گرفت.

«برش سنگین» درآمدزاترین بخش صادراتی
پتروشیمی نوری میزان درآمدزایی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به همراه داشت برابر با ۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان به ثبت رسید. در بازار صادراتی نیز بیشترین درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به «برش سنگین» با یک هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود.

«برش سنگین» درآمدزاترین بخش صادراتی
پتروشیمی نوری در بهمن‌ماه مقدار فروش محصولات خود را بالغ‌بر ۴۳۴ هزارتن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۴ میلیون و ۱۵۸ هزارتن به ثبت رسید، مقدار فروش ماهانه محصولات "نوری" در بهمن‌ماه نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده