تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۳۵۱۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از محل تسهیلات اعطایی حاصل شد؛

افزایش ۱۷ درصدی "وسینا" در بهمن‌ماه

‌می‌متالز - بانک سینا در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۸۶۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۸۳۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

افزایش ۱۷ درصدی
بانک سینا در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۸۶۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در بهمن ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۹ درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وسینا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

افزایش ۱۷ درصدی
عمده‌ترین درآمد "وسینا" در بهمن‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۷۳۷ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۵ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در بهمن‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» و «خرید دین» با ۳۶ و ۲۴ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۴ و ۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

افزایش ۱۷ درصدی
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده