تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۳۵۴۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی با مدیرعامل شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - دکتر شه‌بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران ابتدا ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی از حماسه‌ای که مردم ایران و شهرستان جاجرم و همکاران شرکت آلومینای ایران در ۱۱ اسفند آفریدند تقدیر کرد و این را از درک درست مردم دانست که در بزنگاه‌ها هوشیارانه عمل می‌کنند و این بار هم هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حضور یافتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را به خودشان بازگرداندند. در این راستا به اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های بسیاری که در حوزه جهاد تبیین در شرکت آلومینای ایران صورت گرفته بود اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، در ادامه دکتر شه‌بخش مواردی را در خصوص فعالیت‌های گسترده شرکت و پروژه‌های توسعه‌ای خصوصاً پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر با حضور دکتر حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی و مهندس موثقی‌نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد اشاره و اهمیت آن‌ها را در راستای تولید پایدار بیان کرد. 

از جمله پروژه‌های افتتاح شده به افتتاح کارخانه هیدرات‌های ویژه، فیلتر پرس و همچنین افتتاح پروژه واسطه سنگین که در ابتدای سال جاری انجام شد اشاره کرد؛ و بیان کرد که پرسنل شرکت آلومینای ایران همواره نشان دادند که در جهت تحقق اهداف شرکت پای کارند و نیز در جهت رفع مشکلات و افزایش تولید همت و تلاش مضاعفی را به عمل می‌آورند.

در ادامه محمدنیا فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید برونسی شرکت آلومینای ایران ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ارزنده پایگاه را ارائه کرد. از جمله اقداماتی فرهنگی انجام شده به برگزاری جلسات متعدد جهاد تبیین ویژه مدیران و روسا، برگزاری اردوی جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور در راهپیمایی‌های مختلف در طول سال، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری شیفت ایثار، اعزام همکاران به اردوی راهیان نور و ... اشاره کرد.

در ادامه سرگرد ارغیانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن عرض خدا قوت مواردی را در خصوص همکاری‌های نزدیک شرکت آلومینا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین اردوی راهیان پیشرفت بیان کرد و در این خصوص از شرکت آلومینا تقدیر کرد.

سرگرد مهدیفر یکی دیگر از مهمانان حاضر در جلسه در ادامه ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت، از همکاری‌های خوب و اقدامات فرهنگی گسترده‌ای که شرکت آلومینا انجام داده است تقدیر کرد.

در پایان سرهنگ براتی جانشین فرمانده سپاه استان، ضمن عرض خدا قوت و ابلاغ سلام سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، از زحمات و تلاش‌های کادر مدیریتی و  پرسنل زحمتکش شرکت آلومینای ایران و فرمانده پایگاه بسیج شهید برونسی شرکت در عرصه تولید، تشکر کرد و مواردی را در حوزه جهاد تببین بیان کرد.

وی بیان کرد در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، دشمن تلاش کرده با انواع و اقسام ابزار‌های مختلف و راه‌های گوناگون مدام شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی کرده تا بین مردم تفرقه ایجاد کند، که الحمدالله ملت ما هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمنان عمل کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: وقتی تفکر انقلابی در یک مجموعه‌ای حکمفرما باشد آن مجموعه از بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات دور می‌شود. در ادامه وی خاطرنشان کرد: که همه با هم باید کمک کنیم که استان در حوزه اقتصادی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتر کسب کند و در رده‌های استان‌های برتر قلمداد گردد.

همچنین وی در ادامه در خصوص فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی خوبی که در شرکت آلومینا انجام شده است تقدیر کرده و در خصوص این گونه فعالیت‌ها و اهمیت آن‌ها همچون اردوی راهیان پیشرفت که باعث ایجاد امیدآفرینی در بین دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان می‌شود و سبب معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های یک مجموعه می‌گردد و نیز برگزاری اردوی راهیان نور و اهمیت آن، مواردی را بیان کرد.

در پایان لوح سپاسی با عنوان کسب مقام برتر پایگاه بسیج شرکت آلومینا در استان به دکتر شه‌بخش اهدا شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده