تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۳۵۴۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی با مدیرعامل شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - دکتر شه‌بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران ابتدا ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی از حماسه‌ای که مردم ایران و شهرستان جاجرم و همکاران شرکت آلومینای ایران در ۱۱ اسفند آفریدند تقدیر کرد و این را از درک درست مردم دانست که در بزنگاه‌ها هوشیارانه عمل می‌کنند و این بار هم هوشمندانه در پای صندوق‌های رای حضور یافتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را به خودشان بازگرداندند. در این راستا به اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های بسیاری که در حوزه جهاد تبیین در شرکت آلومینای ایران صورت گرفته بود اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، در ادامه دکتر شه‌بخش مواردی را در خصوص فعالیت‌های گسترده شرکت و پروژه‌های توسعه‌ای خصوصاً پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر با حضور دکتر حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی و مهندس موثقی‌نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد اشاره و اهمیت آن‌ها را در راستای تولید پایدار بیان کرد. 

از جمله پروژه‌های افتتاح شده به افتتاح کارخانه هیدرات‌های ویژه، فیلتر پرس و همچنین افتتاح پروژه واسطه سنگین که در ابتدای سال جاری انجام شد اشاره کرد؛ و بیان کرد که پرسنل شرکت آلومینای ایران همواره نشان دادند که در جهت تحقق اهداف شرکت پای کارند و نیز در جهت رفع مشکلات و افزایش تولید همت و تلاش مضاعفی را به عمل می‌آورند.

در ادامه محمدنیا فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید برونسی شرکت آلومینای ایران ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ارزنده پایگاه را ارائه کرد. از جمله اقداماتی فرهنگی انجام شده به برگزاری جلسات متعدد جهاد تبیین ویژه مدیران و روسا، برگزاری اردوی جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور در راهپیمایی‌های مختلف در طول سال، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری شیفت ایثار، اعزام همکاران به اردوی راهیان نور و ... اشاره کرد.

در ادامه سرگرد ارغیانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن عرض خدا قوت مواردی را در خصوص همکاری‌های نزدیک شرکت آلومینا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین اردوی راهیان پیشرفت بیان کرد و در این خصوص از شرکت آلومینا تقدیر کرد.

سرگرد مهدیفر یکی دیگر از مهمانان حاضر در جلسه در ادامه ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت، از همکاری‌های خوب و اقدامات فرهنگی گسترده‌ای که شرکت آلومینا انجام داده است تقدیر کرد.

در پایان سرهنگ براتی جانشین فرمانده سپاه استان، ضمن عرض خدا قوت و ابلاغ سلام سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، از زحمات و تلاش‌های کادر مدیریتی و  پرسنل زحمتکش شرکت آلومینای ایران و فرمانده پایگاه بسیج شهید برونسی شرکت در عرصه تولید، تشکر کرد و مواردی را در حوزه جهاد تببین بیان کرد.

وی بیان کرد در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، دشمن تلاش کرده با انواع و اقسام ابزار‌های مختلف و راه‌های گوناگون مدام شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی کرده تا بین مردم تفرقه ایجاد کند، که الحمدالله ملت ما هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمنان عمل کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: وقتی تفکر انقلابی در یک مجموعه‌ای حکمفرما باشد آن مجموعه از بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات دور می‌شود. در ادامه وی خاطرنشان کرد: که همه با هم باید کمک کنیم که استان در حوزه اقتصادی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتر کسب کند و در رده‌های استان‌های برتر قلمداد گردد.

همچنین وی در ادامه در خصوص فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی خوبی که در شرکت آلومینا انجام شده است تقدیر کرده و در خصوص این گونه فعالیت‌ها و اهمیت آن‌ها همچون اردوی راهیان پیشرفت که باعث ایجاد امیدآفرینی در بین دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان می‌شود و سبب معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های یک مجموعه می‌گردد و نیز برگزاری اردوی راهیان نور و اهمیت آن، مواردی را بیان کرد.

در پایان لوح سپاسی با عنوان کسب مقام برتر پایگاه بسیج شرکت آلومینا در استان به دکتر شه‌بخش اهدا شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد