تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۳۵۵۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

درخشش شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی

‌می‌متالز - در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، دو طرح نوآورانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به عنوان طرح‌های برتر توسط هیات داوران انتخاب شد و با کسب رتبه برتر و اهدای تندیس این جشنواره ملی، مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم که با حضور معاون معادن و فرآوری و معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت و توسط دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار شد، از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر دو طرح، «تولید بریکت اکسایدی از محصولات جانبی کارخانجات احیا و گندله‌سازی» و «طراحی و ساخت مخزن کنترل‌کننده فشار کولر گاز ریفورمر میدرکس» به عنوان طرح‌های نوآورانه برتر ایرانی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شدند.

هدف اصلی این جشنواره ملی، اشاعه جاری‌سازی نظام مدیریت نوآوری در شرکت‌های ایرانی و ترغیب شرکت‌ها برای انجام کار‌های نوآورانه است.

در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، بیش از صد‌ها طرح از شرکت‌های ایرانی در ممیزی فرآیند‌های نوآوری بر اساس مدل مرجع نوآوری محصول (PIRM) مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و طرح‌های منتخب مجدد در مرحله بعد توسط ارزیابان دانشگاه صنعتی شریف مورد ارزیابی نهایی با بازدید میدانی از طرح‌ها در شرکت‌ها قرار گرفت.

عناوین برگزیده