تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۳۵۵۸۲
سرویس خبر : صنایع کوچک
جدی:

تولیدکنندگان لوازم خانگی از شرایط فعلی برای ارتقای کیفیت استفاده کنند

‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید از بازار فعلی که در واردات محدودیت وجود دارد برای ارتقای کیفیت استفاده کنند تا بتوانند علاوه بر تامین بازار داخلی، بازار‌های سایر کشور‌ها به کشور‌های همسایه را نیز جلب کنند.

به گزارش می‌متالز، علی جدی درباره برخی انتقادات مربوط به کیفیت لوازم خانگی، گفت: هرچند در حوزه تولید لوازم خانگی تولیدکنندگانی بسیاری فعال هستند و باید فرصت رشد برای این تولیدکنندگان فراهم شود، اما در ایجاد این شرایط باید به نکاتی مانند ارتقا کیفیت و منطقی شدن قیمت‌ها توجه کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولیدکنندگان باید از بازار فعلی که در واردات محدودیت وجود دارد برای ارتقای کیفیت استفاده کنند تا بتوانند علاوه بر تامین بازار داخلی، بازار‌های سایر کشور‌ها به ویژه کشور‌های همسایه را نیز جلب کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه باید کیفیت به عنوان یک اصل مهم مدنظر تولیدکنندگان قرار گیرد، کمیت و تیراژ تولید نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در دستورکار قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نباید شرایط به گونه‌ای پیش رود که بازار انحصاری شود و تولیدکنندگان فقط بر افزایش قیمت تاکید کنند و مرد م در اثر این سیاست با مشکل روبه رو شوند، تصریح کرد: در صورتی که تولیدکنندگان این شرایط را اجرایی نکنند و به دنبال ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید نباشند و مسوولان به این نتیجه برسند که این شرایط موجب افزایش قیمت و کاهش کیفیت شده است، قطعا اجازه داده نمی‌شود که لوازم خانگی نیز در دامی که صنعت خودرو گرفتار شده بیافتد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده