تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۳۶۰۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو

‌می‌متالز - مهندس مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

همکاران گرامی
خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

همزمانی ماه ضیافت الهی و بهار قرآن، لیالی قدر، سال نو و بهار طبیعت، سالی پر از برکت و نعمت را نوید می‌دهد. در سال ۱۴۰۲ همکاران تلاشگر ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید، تامین، توسعه، بازرگانی و سایر واحد‌ها با تلاش مضاعف، طراحی و تولید محصولات جدید، اصلاح ساختار مالی شرکت از طریق افزایش سرمایه، تامین ریل خطوط پرسرعت و ریل مترو، مشارکت در نهضت ملی مسکن از طریق ارائه محصولات پیشران و ... دستاورد‌های بسیاری حاصل کردند و راه پیشرفت و درخشش نام ذوب آهن بر بلندای صنعت در گرو همدلی و تلاش مستمر همکاران گرامی با برنامه‌های دانش بنیان خواهد بود. همچنین فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن در سال گذشته در عرصه‌های، علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و هنری افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند که با سرفرازی به آنان افتخار می‌کنیم و نیک می‌دانیم این نسل پرافتخار برای ذوب آهن عزیز و صنعت فولاد، آینده روشنی را رقم خواهند زد.

در آغاز سال جدید، با تجدید عهد و میثاق با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یاد امام عظیم الشان و شهدای والامقام را گرامی می‌داریم. متاسفانه در سال گذشته برخی از همکاران عزیز ما دعوت حق را لبیک گفتند که با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی نموده و یاد و خاطره آنان را برای همیشه گرامی می‌داریم.

حلول سال جدید را حضور خانواده بزرگ و عزیز ذوب آهن اصفهان شادباش عرض نموده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالی سرشار از شادکامی و بهروزی در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فدا را برای همگان آرزومندم.

مهدی کوهی
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده