تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۳۶۹۹۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
جهش ۵ درصدی ایران‌خودرو؛

اسفندماه "خودرو" خوب سپری شد!

‌می‌متالز - شرکت ایران‌خودرو از فروش محصولات خود به درآمد ۲۳ هزار و ۲۹۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۲ هزار و ۲۴۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری نشان داد که نسبت به ماه گذشته رشد داشته است.

اسفندماه
میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در آخرین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۲۳ هزار و ۲۹۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

اسفندماه
بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در اسفندماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای محصولات گروه پژو بود که از فروش آنها به درآمدزایی ۶ هزار میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولا گروه پژو کسب کرد ۲۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از رانا، دنا، گروه سمند، تارا، هایما و فروش قطعات و لوازم که دراین‌بین «فروش قطعات و لوازم» با کسب درآمد ۵ هزار و ۳۴۷ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

اسفندماه

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده