به گزارش میمتالز، «فضلالله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع گزارشهای دریافتی ۵ هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و یک هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
وی اضافه کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.
رحمتی همچنین گفت: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ir.۱۲۴ شکایات خود را بارگذاری کنند.
منبع: شاتانیوز