تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۳۸۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود سال ۱۴۰۲ "آریا" از طریق سجام واریز شد

‌می‌متالز - آریا طبق زمان‌بندی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به پرداخت سود سهامداران خود کرد.

به گزارش می‌متالز، سهم آریا که پیشتر صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی ۱۴۰۲ خود را در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ منتشر کرده بود، اقدام به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در تاریخ ۲۶ فروردین و در مجمع سود تقسیمی ۷۲۰ تومانی را تصویب کرد و مقرر شد طبق زمان‌بندی افشا شده در سامانه کدال این سود در تاریخ ۰۲ اردیبهشت از طریق سجام به شماره حساب سهامداران خرد (حقیقی، سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر اشخاص حقوقی) واریز شود.

بر این اساس، در تاریخ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ یعنی تنها ۴ روز کاری پس از برگزاری مجمع، سود ۹۹ درصد از سهامداران خرد آریا از طریق سجام پرداخت شد.

لازم به ذکر است، شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد در سال ۱۴۰۳ به تولید گرید‌های جدید محصولات پلیمر بپردازد و با شناسایی بازار‌های جدید صادراتی برای فروش مستقیم و تعویض خط لوله آب خنک‌کننده در راستای حفظ پایداری تولید و فروش قدم بردارد. ادامه اجرای پروژه واحد پلی‌اتیلن جدید و جداسازی سی‌تری پلاس به‌منظور افزایش ۱۱۰ میلیون دلاری سود خالص شرکت پس از بهره‌برداری از این دو پروژه و همچنین ادامه اجرای پروژه کوره دهم الفین برای افزایش تولید و کاهش هزینه تعمیرات و انرژی از دیگر برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این شرکت هستند

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده