تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۱۱
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۳۹۱۶۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پایان فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی شرکت آلومینای ایران با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که از سوی ایمیدرو برگزار می‌شود از جمله جوایز ارزشمند و معتبر در حوزه بهره‌وری به شمار می‌رود که از دلایل اهمیت آن می‌توان به ترویج فرهنگ بهره‌وری، ارتقا شاخص‌های بهره‌وری، مزایای اقتصادی برای شرکت‌ها و ارتقاء جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی را اشاره کرد.

در آیین اختتامیه دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران در مورخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده توسط تیم ارزیابی و شناسایی نقاط قوت، شرکت آلومینای ایران همچنان در مسیر پیشتازی و ارتقاء بهره‌وری خود تلاش می‌کند. 

گفتنی است، تیم ارزیابی از تلاش و شوق رهبران و اعضای تیم‌های تعالی برای ارائه تصویر واقعی از عملکرد شرکت آلومینای ایران و اهتمام مناسب در این مجموعه در خصوص حضور در جایزه بهره‌وری و حرکت در مسیر تعالی تقدیر کردند.

ترکیب شایسته تجربه و دانش در مسیر حل مشکلات و مسائل شرکت، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، تلاش برای حفظ و رشد کیفیت و کمیت محصولات به منظور خلق ارزش برای مشتریان و پیشرفت‌های مناسب در حوزه اکتشافات از جمله نقاط قوتی بود که توسط تیم ارزیابی به آن اشاره شد.

گفتنی است در دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی معیار‌های رهبری و فرهنگ‌سازی، استراتژی و بهره‌وری کارکنان، منابع و قابلیت‌ها، ارزش‌آفرینی پایدار و دستاورد‌های مالی و بهره‌وری مورد ارزیابی قرار گرفت.

عناوین برگزیده