تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۳۷
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۴۱۰۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار مدیرعامل کارخانه آلومینای جاجرم با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی

‌می‌متالز - سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه بر ضرورت تلاش بیشتر و بهتر همه مسوولان در راستای تسهیل زمینه‌های تحقق شعار سال و استفاده مناسب و به هنگام از ظرفیت‌های مشارکت‌های مردمی در این مسیر تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، وی با اشاره به نقش تأثیر گذار و قابلیت‌های مهم شرکت آلومینا به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های تعیین‌کننده اقتصادی خراسان شمالی در راستای بهبود شاخص‌های رشد و توسعه استان و اشتغال زایی مولد و پایدار تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم این قسم از واحد‌های تولیدی بزرگ در استان خراسان شمالی توجه به مسوولیت‌های اجتماعی و در نظر گرفتن اولویت‌ها در جهت به کارگیری نیرو‌های بومی و محلی است که خوشبختانه شرکت آلومینا به ویژه طی چند سال اخیر در این خصوص اهتمام جدی‌تری داشته و این در خور تحسین است.

گفتنی است در ابتدای این نشست دکتر شه‌بخش، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گزارش مبسوطی از آخرین فعالیت‌ها و دستاورد‌های  این مجتمع صنعتی طی سال گذشته ارائه و برخی از برنامه‌های آتی این شرکت را در راستای تحقق شعار سال تشریح کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد