تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۴۰۱۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
صبا فولاد خلیج فارس محقق ساخت؛

"فصبا" به ثابت درآمدی رسید

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس در اولین ماه از سال جاری و چهارمین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس با سرمایه ثبت شده ۵ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۹ هزار و ۵۸۵ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری روند روبه جلوی خود را حفظ کرد. 


میزان درآمدی که شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس در اولین ماه از سال جاری و چهارمین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومانی رسید.

"فصبا" در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۶۰ درصدی همراه بود، همچنین این شرکت فولادی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بود.


بیشترین درآمدزایی که شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «بریکت آهن اسفنجی صادراتی» با ۷۳۲ میلیارد تومان بود درآمدی که "فصبا" از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۶۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «بریکت آهن اسفنجی داخلی» بیشترین درآمدزایی را برای صبا فولاد خلیج‌ فارس محصول «بریکت آهن اسفنجی صادراتی» به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده