تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۴۰۲۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون وزیر کشور در بازدید از غرفه فولاد اکسین:

تولیدات اکسین تاثیر بسیاری در ارتقا توان اقتصادی و دفاعی کشور دارد/ فولاد اکسین یکی از ده شرکت برتر کشور است

‌می‌متالز - معاون وزیر کشور گفت: تولیدات فولاد اکسین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی کشور دارد و باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی‌های این شرکت داشت.

به گزارش می‌متالز، محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت در تهران اظهار کرد: تولیدات کارخانه فولاد اکسین خوزستان، منحصر به فردا است و یکی از ده شرکت مهم جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فعالیت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند داخلی باعث افتخار کشور است و از این رو به همه کارگران و فعالان این شرکت افتخار می‌کنیم.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: همه افرادی که در مجموعه اکسین مشغول به فعالیت هستند می‌دانند که ارزش تولیدات آن‌ها تا چه اندازه برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهیمت است.

نامی ادامه داد: تولیدات اکسین همچنین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی دارد و باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی‌های این شرکت داشت.

وی با اشاره به تلاش کارگران اکسین در راستای تحقق شعار سال گفت: رکورد آفرینی‌ها و دستاورد‌ها کارگران اکسین نشان از همت مضاعف جوانان ایران است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد