تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۴۰۴۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

کشف عرضه خارج از شبکه محصولات فولادی از ۲ سوله‌سازی در مشهد

‌می‌متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۳۳ تن عرضه خارج از شبکه محصولات فولادی از ۲ شرکت سوله‌سازی در مشهد کشف و برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

به گزارش می‌متالز، بخشعلی بیاتی قله زو شنبه شب افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده سازه‌های فلزی (سوله‌سازی) براساس ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری دارای سهمیه ماهیانه مقاطع فولادی برای تولید محصولات هستند، در بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، شرکت‌های یاد شده نسبت به عرضه و فروش مواد اولیه خود در بازار اقدام کرده بودند.

وی بیان کرد: در بررسی عملکرد سه شرکت سازنده سازه‌های فلزی (سوله‌سازی) در مشهد به علت عرضه خارج از شبکه ۳۳۳ تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال پرونده‌هایی تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رصد کالا در زنجیره تجاری و نظارت سیستمی جهت تسهیل و جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا و همچنین بهبود و شفاف‌سازی فعالیت عاملین تجاری و فراهم کردن امکان اعتبارسنجی و رتبه‌بندی عادلانه فعالان به صورت جدی و مستمر از سوی بازرسان این اداره کل در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان رضوی

عناوین برگزیده