تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۴۰۵۱۶
سرویس خبر : انرژی
درآمد‌های شیراز ۱۳۲ درصد افزایش را در بازار داخلی تجربه کرد؛

اوره صادراتی پرچم‌دار محصولات پتروشیمی شیراز

‌می‌متالز - میزان درآمد حاصل از فروش محصولات شیراز در داخل کشور، ۵۲ درصد از مجموع درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی شیراز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با یک هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان به ثبت رساند. درآمد‌های این پتروشیمی در فروردین‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور ارائه شد که عمده‌ترین درآمد ثبت‌شده در آغاز سال جدید مربوط به بازار داخل کشور بود.

اوره صادراتی پرچم‌دار محصولات پتروشیمی شیراز
میزان درآمد حاصل از فروش محصولات شیراز در داخل کشور، ۵۲ درصد از مجموع درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد و مابقی درآمد‌های عملیاتی از فروش محصولات در بازار صادراتی گزارش شد.

روند کسب درآمد پتروشیمی شیراز

میزان درآمدی که پتروشیمی شیراز در آغاز سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافت.

میزان درآمدی که پتروشیمی شیراز در بازار داخل کشور به دست آورد نزدیک به مبلغ یک هزار میلیارد تومان بود، این مبلغ نسبت به ماه گذشته ۱۳۲ درصد افزایش درآمد را در پی داشت.

عمده‌ترین درآمدی که پتروشیمی شیراز در فروردین‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «اوره صادراتی (فله)» با ۶۸۴ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت، بیشترین درآمدی که پتروشیمی شیراز پس از اوره صادراتی کسب کرد مربوط به «اوره کشاروزی» با ۵۵۳ میلیارد تومان بود در بازار داخلی بود.

اوره صادراتی پرچم‌دار محصولات پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز مقدار فروش ماهانه محصولات خود را برابر با ۱۶۰ هزار و ۶۰۷ تن گزارش کرد که عمده‌ترین مقدار فروش ماهانه در فروردین ماه متعلق به بازار داخلی با ۸۵ هزار و ۹۶۰ تن بود. مقدار فروش ماهانه "شیراز" در اولین ماه سال مالی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را به همراه داشت.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "شیراز" مربوط به محصول «اوره صادراتی (فله)» با ۵۷ هزار و ۹۹۹ تن بود و «اوره کشاورزی» نیز با ۵۰ هزار و ۳۸۷ تن بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده