به گزارش میمتالز، درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تاییدی بر تعهد این شرکت به مشتریمداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود.
این شرکت در هشتمین دوره این اجلاس که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتریمدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری گردید.
دعوتی مدیر امور قراردادها و پیمانها شرکت در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: “در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویتهایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیازها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم. ” وی در ادامه افزود: “دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بیوقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتریمداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصممتر خواهد کرد. ”
هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیتهای برجستهای همچون قاضیزادههاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، حجتالاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، سعید محمد معاون سابق ریاست جمهوری در سازمان مناطق آزاد، قوامی از مجلس، آقای سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بینالمللی همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتریمدار، از تلاشهای فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظمرهبری و ترویج فرهنگ مشتریمداری قدردانی گردید.
این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتریمداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمیدارد.
منبع: بورس نیوز