تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۴۲۷۳۵
سرویس خبر : انرژی
در بیست‌وسومین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "شیراز"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شیراز با نماد "شیراز" روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شیراز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ در استان فارس، شهر شیراز به آدرس شیراز-کیلومتر ۶ جاده پل خان سد درودزن-شرکت پتروشیمی شیراز برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ در محل برگزاری مجمع. ســـهامداران حقیقى مى توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمى و یا قائم مقام قانونى شخص حقیقى صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقى نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقى صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادى یا رسمى) یا نمایندگى با امضاى صاحبان امضاى مجاز شخص حقوقى، حضور بهم رسانند. ضمنا ســـهامداران گرامى که امکان حضور در جلسه را ندارند، مى توانند از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانى این شرکت به نشانى www.spc.local لینک ورود به جلسه را دریافت و به صورت مجازى و آنلاین با مجمع در ارتباط باشند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده