تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۳۰
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۳۴۰۹۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل در دومین جلسه کمیته راهبری در سال ۱۴۰۳:

در حوزه بازرگانی، مهم‌ترین مولفه اعتماد مشتری است

در حوزه بازرگانی، مهم‌ترین مولفه اعتماد مشتری است
‌می‌متالز - دومین جلسه کمیته راهبری در سال ۱۴۰۳ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل،  قائم‌مقام و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم استان واقع در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل گفت: اقتصاد مهندسی باید مدنظر قرار گیرد. کاهش هزینه‌های بهای تمام شده تولید گندله و به‌کارگیری دوباره ضایعات، فضایی را برای خود تامینی فراهم می‌کند؛ بنابراین اقتصاد مهندسی در کنترل بودجه، نرخ مصرف و مولفه‌های هزینه‌ای باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: در حوزه بازرگانی، مهم‌ترین مولفه اعتماد مشتری است. برای اینکه برای پایین آوردن هزینه‌ها، در تولید آهن اسفنجی دچار چالش نشویم، باید ساز و کار مشخصی اتخاذ شود تا اعتماد مشتری را متناسب با شرایط بازار حفظ کنیم. در حوزه فروش آهن اسفنجی، رضایت مشتری مهم‌ترین مولفه است. 

مدیرعامل اظهار داشت: کشیک سازمان در حوزه جانشین به حق معاون بهره‌برداری سازمان می‌باشد. در حوزه دستورالعمل‌ها بخش کشیک عملکرد قابل توجه نداشته است؛ بنابراین نیاز است، دستورالعمل‌های مدونی برای مسوولان کشیک مشخص شود. 

وی در خصوص ساماندهی ضایعات گفت: جمع‌آوری ضایعات سازمان باید ساماندهی و پایش شوند. 

ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، رسیدگی به سیستم تهویه سرویس‌های ایاب و ذهاب و پل عابر پیاده باید تا پایان ماه جاری تعیین تکلیف شود. 

وی افزود: حفظ حریم خصوصی کارکنان و رعایت عدالت در سازمان و همچنین شنیدن صدای کارکنان بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است که مدیران این موارد را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب و تاکید ایشان بر امر کتاب خوانی، پیشنهاد می‌شود در ورودی‌های شرکت، ایستگاه کتاب امانی برای کارکنان دایر شود. 

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که با تلاش مسوولان و کارکنان بتوانیم امانتی که به دستان ما سپرده شده، به نحو مطلوب به آیندگان تحویل دهیم.

گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات پیشین پیگیری و گزارش‌های عملکرد معاونت فروش و بازاریابی و مدیریت انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده