تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۳۴۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
ادامه امدادرسانی به مصدومان حادثه ریزش معدن در استان گلستان؛

استقرار بالگرد هلال احمر در محل معدن یورت تا پایان انجام عملیات امدادرسانی/ انتقال 2 تن اقلام امدادی و دارویی

می متالز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر منتهی به معدن یورت، یک هزار قوطی کنسروجات، پتو و چادر امدادی، تجهیزات دارویی، کپسول های اکسیژن و ماسک های تنفسی به وسیله بالگرد هلال احمر به محل منتقل شد.
استقرار بالگرد هلال احمر در محل معدن یورت تا پایان انجام عملیات امدادرسانی/ انتقال 2 تن اقلام امدادی و دارویی

حسین احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان درباره روند خدمات رسانی در حادثه ریزش معدن یورت، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه بالگرد جمعیت هلال احمر بلافاصله در محل حاضر شد و اقدام به انتقال وسایل و تجهیزات مورد نیاز و همچنین نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه کرد.

وی با اشاره به انجام چهار صورتی پرواز برای انتقال نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به محبوس شدگان و مصدومان در معدن یورت، افزود: 12 نفر از مصدومان حادثه به وسیله بالگرد جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند؛ به علاوه طی 4 صورتی پرواز 2 تن اقلام و مواد غذایی مورد نیاز به محل حادثه منتقل شد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، با توجه به صعب العبور بودن مسیر منتهی به معدن یورت، یک هزار قوطی کنسروجات، پتو و چادر امدادی، تجهیزات دارویی، کپسول های اکسیژن و ماسک های تنفسی به وسیله بالگرد هلال احمر به محل منتقل شد.

احمدی خاطرنشان کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر تا پایان انجام عملیات امدادرسانی در محل وقوع حادثه مستقر بوده و نسبت به ارائه خدمات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده