تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۲۲۴۵
سرویس خبر : انرژی
کسب درآمد ۵ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومانی شرکت پتروشیمی جم در ادریبهشت‌ماه؛

افزایش ۴۳ درصدی درآمد تجمیعی "جم" نسبت به دوره مشابه سال گذشته

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی جم در دومین ماه سال جاری با رشد ۱۳ درصدی درآمدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است، گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشدی ۴۳ درصدی در مقایسه با به دروه مشابه سال گذشته داشته و به سطح ۱۱ هزار و ۹ میلیارد تومانی دست یافته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی جم با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی از تحقق درآمد ۵ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومانی خود در اردیبهشت‌ماه خبر داده است.

افزایش ۴۳ درصدی درآمد تجمیعی
شرکت پتروشیمی جم در دومین ماه سال جاری با رشد ۱۳ درصدی درآمدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است، گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشدی ۴۳ درصدی در مقایسه با به دروه مشابه سال گذشته داشته و به سطح ۱۱ هزار و ۹ میلیارد تومانی دست یافته است.

افزایش ۴۳ درصدی درآمد تجمیعی
درآمد یاد شده حاصل از فروش محصولات پتروشیمی جم در بازار داخلی و خارجی بوده که دراین‌بین سهم فروش در بازار داخلی با رشد ۱۲ درصدی حدود تصاحب ۷۴ درصدی از کیک درآمدی این شرکت، اصلی‌ترین بازار فروش محصولات "جم" بشمار می‌رود.

با این‌ وجود فروش محصولات "جم" در بازار خارجی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و این شرکت توانسته با صادرات محصولات خود به میزان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان؛ درآمد کسب نمایید. 

افزایش ۴۳ درصدی درآمد تجمیعی
شرکت پتروشیمی جم که یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولید الفین در جهان محسوب می‌شود؛ سبد محصولات آن متشکل از محصولات متفاوتی همچون «اتیلن، پلی‌اتیلن سبک‌وسنگین» است که دراین‌بین با فروش بیش از۹۳ هزار تن «اتیلن» توانسته درآمد ۲هزار ۹۶۰ میلیارد تومانی از فروش آن در بازار‌های داخلی در اردیبهشت داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده