تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۴
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۴۲۲۵۵
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی پردیس رقم زد؛

"شپدیس" بر مدار رشد

‌می‌متالز - "شپدیس" در اردیبهشت‌ماه ۴۹۴ هزار و ۹۷۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۳۲۷ هزار و ۷۶۵ تن از محصولات تولیدی خود شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی پردیس با سرمایه ثبت‌شده ۶۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸۵ هزار و ۵۴۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که بار دیگر روند صعودی شدت گرفته است.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پردیس در دومین ماه از سال جاری و هشتمین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت اوره ساز از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۵۵۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۶ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱ درصدی همراه بود، همچنین "شپدیس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


"شپدیس" در اردیبهشت‌ماه ۴۹۴ هزار و ۹۷۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۳۲۷ هزار و ۷۶۵ تن از محصولات تولیدی خود شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی پردیس را در اردیبهشت‌ماه محصول «اوره صادراتی (گرانول فله)» با ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دومین ماه سال جاری به ثبت رسید ۶۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۰ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان درازای هر تن رسید.


منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده