تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۲۲۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
"ونوین" محقق ساخت؛

فصل جدید درآمدزایی بانک اقتصاد نوین

‌می‌متالز - از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بانک اقتصاد نوین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش می‌متالز، بانک اقتصاد نوین با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۶ هزار و ۸۸۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

فصل جدید درآمدزایی بانک اقتصاد نوین
بانک اقتصاد نوین در دومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۳ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد، نزدیک به یک درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۵۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

فصل جدید درآمدزایی بانک اقتصاد نوین
عمده‌ترین درآمد "ونوین" در اردیبهشت‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۵۹۸ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۷۵ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اردیبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «تسهیلات ارزی» با ۴۸۵ و ۲۵۰ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۴ و ۷ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

فصل جدید درآمدزایی بانک اقتصاد نوین
بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۲ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۹ میلیارد تومانی و نسبت به اردیبهشت‌ماه سال قبل با افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی همراه بوده است. بیشترین سهم از سپرده‌گذاری‌های "ونوین" در اردیبهشت‌ماه مربوط به سپرده‌های بلند مدت دو ساله و یک ساله است.

فصل جدید درآمدزایی بانک اقتصاد نوین
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده