تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۴۵
کد خبر: ۳۴۲۵۶۴
سرویس خبر : انرژی

ارسال ۳۶ میلیون لیتر فرآورده به نیروگاه‌های زیر پوشش منطقه چابهار

‌می‌متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از ارسال ۳۶ میلیون لیتر فرآورده به نیروگاه‌های زیر پوشش منطقه در اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش می‌متالز به‌ نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، سیدکیومرث کمالیار دراین‌باره گفت: نیروگاه‌های سیکل ترکیبی چابهار، نیروگاه گازی بمپور و نیروگاه توانیر کنارک با توجه به حجم عملیات وسیع و خدمات قابل توجه به مردم استان سیستان و بلوچستان بسیار اهمیت دارند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سوخت موردنیاز این نیروگاه‌ها از مبادی هرمزگان و اصفهان تأمین شده است، افزود: با همت و تلاش کارکنان انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، افزون بر تأمین سوخت موردنیاز نیروگاه‌های منطقه بیش از ۳۸ میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل نیز عاید شرکت شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار حجم عملیات انجام‌شده در منطقه را هزار و ۲۵۰ محموله اعلام کرد و گفت: افزون بر این حجم گسترده عملیات که حاکی از تلاش گسترده کارکنان واحد‌های عملیات، تأمین و توزیع، حمل‌ونقل و دیگر همکاران در منطقه است، بار ترافیکی انبار نفت شماره ۲ بندرعباس نیز به نحو خیره‌کننده‌ای کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده