تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۳۴۲۶۱۵
سرویس خبر : اجتماعی

تجدید میثاق فولادمردان اکسین با امام راحل؛ از جهش تولید تا پای کار انقلاب

‌می‌متالز - فولادمردان اکسین خوزستان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حاضر خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان که همیشه ثابت کرده‌اند پای انقلاب و کار ایران ایستاده اند، اینبار قصد دارند با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند.

سی‌وپنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قرار است ساعت ۸ صبح روز ۱۴ خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در حرم امام راحل (ره) برگزار شود.

پیش از این نیز جمعی از کارگران و پرسنل شرکت فولاد اکسین خوزستان در مراسم تشییع پیکر و بزرگداشت شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش حاضر شدند و دلدادگی خود به انقلاب و نظام را بیش از پیش ثابت کردند.

همچنین ابتدای امسال جمعی از فولادمردان اکسین خوزستان دیداری با مقام معظم رهبری داشتند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب و کار ایران ایستاده اند و همه تلاش خود را برای ثبت رکورد‌های تولیدی در این شرایط جنگ اقتصادی انجام خواهند داد. 

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکورد‌های تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

عناوین برگزیده