تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۳۴۲۷۷۵
سرویس خبر : اجتماعی
یکی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره):

کارگران اکسین فرزندان انقلاب هستند / علاوه بر تولید در جبهه فرهنگی حاضر هستیم

‌می‌متالز - دشت بزرگ یکی از کارگران شرکت فولاد اکسین در حاشیه حضور در مراسم تجدید میثاق در گفتگو با خبرنگار صداوسیما اظهار کرد: ما کارگران فولاد اکسین پای کار تولید و ایران هستیم، چون فرزندان انقلابیم.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: ما به عشق رهبر انقلاب برای تحقق شعار سال و جهش تولید تا پای جان تلاش خواهیم کرد.

دشت بزرگ با اشاره به حضور جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین در سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد: ما برای تجدید میثاق با امام راحل در این مراسم حاضر شدیم تا نشان دهیم پای کار نظام و جمهوری اسلامی هستیم.

این کارگر شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: علاوه بر تولید یکی دیگر از اولویت‌های ما کار‌های فرهنگی است و کارگران اکسین با حضور در مناسبت‌های مختلفی فرهنگی در این جبهه نیز فعال هستند.

این کارگر در پایان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران اکسین خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری نصب‌العین کارگران فولاد اکسین خوزستان است و به ما انگیزه‌ای مضاعف برای تولید بخشیده است.

امروز سی و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، آیت‌الله خمینی با حضور رهبر انقلاب و جمعی از مسوولان کشور و لشکری در مرقد ایشان برگزار شد و جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

عناوین برگزیده