تاریخ: ۲۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۳۳
کد خبر: ۳۴۵۹۴۶
سرویس خبر : اجتماعی
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

کارگاه تخصصی عفاف و حجاب فولاد اکسین خوزستان یک الگو اجرایی بی نظیر است / فولاد اکسین خوزستان در مسیر فرهنگ سازی عفاف و حجاب نقش آفرینی می‌کند

کارگاه تخصصی عفاف و حجاب فولاد اکسین خوزستان یک الگو اجرایی بی نظیر است / فولاد اکسین خوزستان در مسیر فرهنگ سازی عفاف و حجاب نقش آفرینی می‌کند
‌می‌متالز - دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: برگزاری کارگاه تخصصی عفاف و حجاب از سوی فولاد اکسین خوزستان باید به عنوان یک الگو برای دیگر شرکت‌ها و واحد‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در خصوص برگزاری کارگاه تخصصی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: اقدام شرکت فولاد اکسین خوزستان در برگزاری سمینار تخصصی عفاف و حجاب قابل تحسین است و از برگزار کنندگان این رویداد بزرگ نهایت تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه برگزاری این کارگاه از سوی فولاد اکسین خوزستان باید به عنوان یک الگو برای دیگر شرکت‌ها و واحد‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید همه در مسیر عفاف و حجاب و توسعه فرهنگی این مساله مهم پیشگام باشیم و ارزش آفرینی کنیم.

شهریاری با تاکید بر اهمیت چارت سازمانی امر به معروف و نهی از منکر در شرکت‌ها عنوان کرد: در همه شرکت‌ها باید چارت سازمانی امر به معروف و نهی از منکر ثبت شود و ساختاری صحیح برای این بحث مهم داشته باشیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: نقش بانوان در موفقیت‌های ایران و خانواده‌ها نقشی بسیار تاثیر گذار و انکار ناپذسر است. در این زمینه همچنین نقش بانوان در موفقیت‌های بی نظیر شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث رشد تولید نیز قابل تقدیر است.

وی در پایان از زحمات مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای اهمیت به مبانی و مسائل فرهنگی و نگاه ویژه به برگزاری کارگاه تخصصی برنامه عفاف و حجاب ویژه زنان شاغل در این شرکت تشکر و بر ادامه داشتن چنین برنامه‌هایی تاکید کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده