تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۴۲
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۸۲۸۴
سرویس خبر : اجتماعی

بخشش کریمانه فولاد اکسین خوزستان و آزادی یک زندانی

بخشش کریمانه فولاد اکسین خوزستان و آزادی یک زندانی
‌می‌متالز - با همت و تلاش مجموعه فولاد اکسین خوزستان و بخشش کریمانه، یک زندانی جرائم غیرعمد بعد از ۲۴ سال از زندان آزاد شد.

به گزارش می‌متالز، در جلسه مشترکی که میان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و مجموعه دادگستری استان برگزار شد، هماهنگی‌هایی در خصوص آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد انجام و در حرکتی خیرخواهانه و با بخششی کریمانه همراه با جمعی دیگر از خیرین این زندانی از زندان آزاد شد.

کسی که به جرم غیرعمد ۳۰ سال به حبس محکوم شده بود و بیش از ۲۴ سال را در زندان سپری کرد، روز گذشته با حمایت‌های انجام شده از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از خیرین در یک حرکت خیرخواهانه از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

مردم شریف، خیر و نوع‌دوست ایران عزیز اسلامی همواره یاور محرومان واقعی جامعه هستند و در این راه شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز همراه و همپای مردم در امر خیرخوهانه آزادسازی زندانیان توانست برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود بیافزاید.

این اقدام شرکت فولاد اکسین خوزستان علاوه بر اینکه اقدامی در راستای انجام یک کار خیر بود بلکه اقدامی در راستای فرهنگ سازی برای مشارکت هرچه بیشتر در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جامعه بود تا این مساله به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه مردم از قشر‌های مختلف در این کار انسانی مشارکت داشته باشند.

عناوین برگزیده