تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۲۳
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۲۶۵۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

قیمت خانه در بندرعباس/ برای خرید خانه نوساز در بندرعباس باید چه بودجه‌ای در نظر داشت؟

‌می‌متالز - بندرعباس یکی از شهر‌های جنوبی ایران است که طی سال‌های اخیر قیمت مسکن در آن، همسو با روند بازار مسکن در سراسر کشور، روندی صعودی پیموده است. بررسی آگهی‌های فروش مسکن حاکی از آن است که برای خرید مسکن نوساز در بندرعباس حداقل باید بودجه‌ای معادل سه میلیارد تومان در نظر داشت.

به گزارش می‌متالز، بندرعباس، مرکز استان هرمزگان یکی از کلانشهر‌های جنوبی ایران است که در سال‌های اخیر همسو با روند افزایشی قیمت مسکن در سراسر کشور، مسیری افزایشی را پشت سر گذاشته است.

اما متقاضیان برای خرید یک واحد مسکونی در شهر بندرعباس چه بودجه‌ای باید در نظر داشته باشند؟

قیمت آپارتمان در بندرعباس

بررسی آگهی‌های مربوط به فروش مسکن در بندرعباس بیانگر آن است که هنوز با بودجه زیر دو میلیارد تومان می‌توان در این شهر آپارتمان خریداری کرد. برای مثال اکنون یک آپارتمان ۶۰ متری در محله آزادگان که ساخت آن به سال ۱۳۹۰ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خانه در بندرعباس/ برای خرید خانه نوساز در بندرعباس باید چه بودجه‌ای در نظر داشت؟

همچنین با بودجه‌ای معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌توان واحد مسکن مهری ۷۸ متری و هفت‌ساله در محدوده ششصد دستگاه خریداری کرد.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان انتخاب‌های بیشتری در زمینه آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. این در حالی است که با این محدوده قیمتی می‌توان واحد‌هایی با متراژ بالای ۹۰ متر نیز خریداری کرد.

اکنون مالک آپارتمان در منطقه طلائیه آپارتمان ۱۱۰ متری خود را دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. همچنین با بودجه بالای سه میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی نوساز در شهر بندرعباس خریداری کرد.

اکنون واحدی نوساز و ۷۰ متری در محله آزادشهر، سه میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین با بودجه چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمانی ۹۰ متری و نوساز در بلوار تابدار خریداری کرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده