تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۲۹۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آخرین روز ماه جاری؛

برگزاری مجمع "پتوسعه"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک با نماد "پتوسعه" روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ در استان زنجان، شهر زنجان به آدرس زنجان کیلومتر ۱۵ اتوبان زنجان تهران کیلومتراول جاده طارم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ با همراه داشتن کارت شناسائی ملی به آدرس دفتر شرکت واقع در تهران خیابان شهید بهشتی روبروی خیابان پاکستان نبش کوچه نی ریزی پلاک ۳۲۰ طبقه ۳ مراجعه وکارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

در ضمن از سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند دعوت میگردد جهت آ گاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع از طریق مراجعه همزمان به آدرس اینترنتی www.riidco.com/general-meeting اقدام و سوالات خود را مطرح نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده