تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۴۳۱۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سومین روز از ماه آتی؛

اجلاس سهامداران " کپرور"

می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس با نماد " کپرور" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس خیابان هزارجریب-روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان-نبش کوچه چهارم-ساختمان تکادو، سالن اجتماعات شرکت تکادو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

برگ ورود به جلسه برای سهامداران متقاضی حضور در جلسه اعم از حقیقی و حقوقی در محل مجمع از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر همان روز صادر خواهد شد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را از طریق لینک https://www.aparat.com/fa_zoghalsang_tabas/live ملاحظه فرمایند و سؤالات خود را به شماره ۰۹۱۳۰۷۸۶۴۴۲ پیامک نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده