تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۳۴۳۲۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
فولاد خراسان رقم زد؛

فوق‌العاده مانند "فخاس"

‌می‌متالز - شرکت مجتمع فولاد خراسان از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۰۹ میلیارد تومانی رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری توانست درآمد‌های خود را صعودی نگه دارد. 

فوق‌العاده مانند
میزان درآمدی که شرکت فولاد خراسان در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۱۹ هزار و ۸۹ میلیون و ۸۷۳ ریال رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۶ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۳.۰۷ درصدی همراه بود. همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز ۱۲۴.۹۹ درصد رشد را ثبت کرده است.

فوق‌العاده مانند
میزان درآمدی که فولاد خراسان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "فخاس" در دومین ماه از سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند برابر با ۱۷ هزار و ۸۹۴ میلیون و ۷۸۹ ریال و درآمد صادراتی آن یک هزار و ۱۹۵ میلیون و ۸۴ ریال بوده است.

"فخاس" در اردیبهشت‌ماه ۵۲۷ هزار و ۴۴۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۷۹ هزار و ۴۷۱ تن از محصولات تولیدی خود شد.

فوق‌العاده مانند
عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع فولاد خراسان را در اردیبهشت‌ماه «محصولات سبک ساختمانی» با ۱۲ هزار و ۸۱۷ میلیون و ۸۵۶ ریال یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دومین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۶۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۵۶ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۷۶ ریال درازای هر تن رسید. "فخاس" در اردیبهشت‌ماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و محصولات سبک ساختمانی» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.

فوق‌العاده مانند
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد