تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۴۳۴۵۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:

رشد ۴ درصدی تولید گروه سایپا در اردیبهشت‌ماه

‌می‌متالز - جواد توسلی‌مهر: با توجه به رشد تولید روزانه و ماهانه سایپا که در ماه‌های پیش‌رو با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت، طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی استمرار خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: «از ابتدای سال جاری تولید محصولات گروه سایپا با توجه به شرایط موجود روند مناسبی داشته است و این مهم در ماه‌های پیش رو با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت؛ بنابراین این وعده را به متقاضیان محصولات سایپا می‌دهیم که طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده استمرار خواهد یافت.»

جواد توسلی‌مهر با بیان این‌که گروه سایپا طبق برنامه هدف‌گذاری شده، تولید محصولات خود را دنبال می‌کند و رکورد‌های جدیدی در این حوزه ثبت خواهد شد، افزود: «در راستای تنظیم بازار خودرو محصولات سایپا و جلوگیری از هرگونه سودجویی و همچنین فراهم‌کردن شرایط مناسب برای خریداران خودرو، گروه سایپا طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده متعدد خواهد داشت.»

تولید ۴۷ هزار و ۱۷۲ دستگاه خودرو طی اردیبهشت‌ماه در گروه سایپا

توسلی‌مهر همچنین خبر داد: «گروه سایپا طی اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان تولیدات خود را به ۴۷ هزار و ۱۷۲ دستگاه رسانده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید گروه سایپا ۴۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه بوده است. بر این اساس در اردیبهشت‌ماه سال جاری با تحقق رشد ۴ درصدی، یک‌هزار و ۷۷۹ دستگاه خودرو بیش از اردیبهشت‌ماه سال گذشته تولید و روانه بازار شده است.»

وی همچنین با بیان این‌که سایپا در تولید روزانه، رکورد‌های خوبی را ثبت کرده است، گفت: «میانگین تولید روزانه سایپا تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲ هزار و ۱۲ دستگاه بوده و این در شرایطی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید روزانه یک‌هزار و ۹۶۷ دستگاه بوده. بدین جهت در این بخش نیز رشد ۲ درصدی به دست آمده است.»

تحقق تولید روزانه ۲۷۰۰ دستگاهی در نیمه دوم سال جاری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه اعلام کرد: «در نیمه‌دوم سال جاری، تولید روزانه محصولات سایپا به ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خواهد رسید.»

وی با تاکید بر این‌که آغاز پیش‌فروش برخی از محصولات سایپا در روز چهارشنبه هفته جاری به مناسبت عیدسعید قربان، در راستای تحقق افزایش تولیدات است، گفت: «سعی بر این است که طرح‌های فروش و متنوع‌تری برای ماه‌های پیش رو برگزار شود؛ بنابراین به مردم و خریداران خودرو اطمینان می‌دهیم که بازار محصولات سایپا، با نوسان قیمت روبه‌رو نمی‌شود.»

توسلی‌مهر با اشاره به این‌که افزایش تولید محصولات سایپا در شرایطی محقق شده که سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا هم تنوع مناسبی پیدا کرده است و می‌تواند به تمام سلیقه‌ها پاسخ دهد، یادآور شد: «درحال‌حاضر در بخش خودرو‌های سواری، عرضه‌کننده خودرو‌های شاهین، اطلس، سهند، کوییک و ساینا هستیم؛ در کنار این محصولات خودرو‌های وارداتی بنزینی و برقی نیز عرضه می‌شود.»

وی یادآور شد: «در حالی شاهد رشد تولید محصولات سایپا هستیم که صنعت خودرو کشورمان با تحریم‌های ظالمانه غرب روبه‌رو است.»

توسلی‌مهر در خاتمه اظهار داشت: «با توجه به استقبال مردم از طرح‌های فروش خودرو، از رسانه‌ها که همواره امین مردم بوده‌اند انتظار داریم با اخبار نویدبخش و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به افکار عمومی، آنها را در مسیر صحیح هدایت کنند و اجازه ندهند انتشار مطالب یاس‌آور و دلسردکننده، شهروندان عزیز را دچار سردرگمی و بی اعتمادی به مجموعه‌های خدمتگزار کنند.»

پیش‌فروش محصولات گروه سایپا ویژه عید سعید قربان

در همین راستا، طرح پیش‌فروش سه محصول سواری گروه خودروسازی سایپا ویژه عید سعید قربان از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه بیست و سوم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت..

پیش‌فروش محصولات سواری شرکت‌های سایپا و پارس‌خودرو شامل ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S است که زمان تحویل آنها دی‌ماه الی اسفندماه سال جاری خواهد بود.

شرایط پیش‌فروش محصولات سواری برای دو خودرو ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC ویژه سه گروه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده است و خودرو سهند S صرفا برای طرح عادی اجرا می‌شود.

بدین منظور، متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ثبت‌نام در این طرح فروش، صرفا از طریق آدرس ذکر شده، امکان‌پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضیان خواهد بود. در این طرح فروش و در راستای عرضه مناسب خودرو به متقاضیان واقعی، محدودیت کد ملی (هر کد ملی؛ یک خودرو) اعمال خواهد شد.

منبع: اخبار خودرو (دنیای خودرو)

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد